Renault Kadjar: Корабель пустелі

У розділі Тест-драйви

Пропонуєм Вам переклад публікації на сайті За Рулем
Renault Kadjar: Корабель пустелі. Публікується згідно з домовленностю з автором.

Іспанія щедра на несподіванки і різноманітність. Всього в якихось півтора сотнях верст від феєричною Барселони простягається найбільша в Європі пустеля – Барденас. Химерна місцевість з абсолютно неземними пейзажами: вільні вітри і могутні зливи фантастичним чином обточили скелі, які стали схожі на творіння інопланетних архітекторів. Ну, а люди побудували тут надзвичайний готель – два десятки будиночків-контейнерів і ще стільки ж надувних наметів, що нагадують мильні бульбашки. Не дивно, що цю мисцевість і вибрали одвічні любителі екстравагантності в Renault для прем’єри своєї новинки, яку і випускають неподалік – у Валенсії.

2

Ідея кросовера С-класу з ромбом на решітці радіатора закономірна: якщо в альянсі є платформа Qashqai, одна з найуспішніших на ринку, то чому б не дати їй чергове втілення – з характерним для французів ухилом у бік артистизму і комфорту. Вийшло творіння якщо і нагадує одноплатформеннік від Nissan, то хіба що габаритами: Kadjar своєю м’якою пластикою і естетськими дизайнерськими ісхіщреніямі виявляє повну протилежність технократичність спортивному Qashqai.

tab11

 tab13tab12

Цупкі мережі комфорту.

Теж і в високохудожньому інтер’єрі – жодної спільної деталі не тільки з «японцем», а й з усіма іншими моделями Renault: у Kadjar повністю нове оформлення і наповнення салону. До речі, по ньому можна судити, як виглядатиме оздоблення прийдешнього покоління Megane. Французький кросовер зваблює й м’яко затягує в мережі свого затишку, з яких не хочеться вибиратися. Якість матеріалів і їх гамма здивують самих непробивних скептиків: нестандартні фактури пластиків, з тонким смаком підібрані поєднання кольорів тканини та шкіри, симпатичні прострочки яскравими нитками. Причому мені більше сподобалося оформлення середній комплектації, а не топа: у ній відмінна комбінована оббивка крісел з практичними тканинними вставками та оригінальні пластикові накладки, кольором і фактурою нагадують скелясті вежі пустелі Барденас.

Renault_Kajjar_int_1

Не менш приємно, що в цих втішних мережах французького затишку не заплутатися – з логікою користування порядок. Причому водійський інтерфейс більш сучасний і просунутий, ніж в Qashqai: французи ж ще ті авангардисти. Приладова панель повністю цифрова: великий кольоровий дисплей, розділений на три зони. Його головна, центральна частина здатна постати в п’яти різних стилях, причому у кожного з них ще по стільки ж варіантів колірного оформлення. Який простір для самовираження! Бракує хіба що заливки власних тем з флешки. Консоль по нинішній моді мінімалістична: весь функціонал, за винятком клімату, виведений на сенсорний дисплей медіасистеми. Блок клімату новий і дуже зручний: кілька великих клавіш, повз яких не промахнешся, а температура регулюється «крутилками» – найвірніше рішення. Єдина заковика в інтер’єрі – клавіші підігріву сидінь: вони по-французьки, як завжди, сховані так, що шукати їх днем з вогнем. У Kadjar вони знайшлися на передній стінці боксу під підлокітником між сидіннями …

tab21tab22tab23tab24tab25

У салоні суцільно царство комфорту і простору. Передні крісла в основі ті ж, що і у Qashqai, з хваленою конструкцією, розробленої разом з NASA, – але у Renault вони отримали трохи більш виражені бічні підтримки і розвинені підголовники. Задоволеними залишаться і задні пасажири: в їх розпорядженні затишний диван і гарний запас простору, в тому числі і над головою – навіть з розкішним панорамним дахом.

Мистецтво зваблювання.

У Франції давно воліють дизелі – мабуть, саме тому новинці уготували тільки один варіант бензинового мотора, причому лише з механічною коробкою і переднім приводом. Це 1,2-літровий двигун – майже той же, що у Qashqai, але що додав прудкості. У нього вже 130 к.с. і 205 Н · м – у порівнянні зі 115 к.с. і 190 Н · м у Nissan. Звичайно, ресурс настільки «розігнаного» мотора крихітного обсягу викликає питання, але відповідей на них домогтися не вдалося: представники Renault елегантно обігнули гостру тему. І все-таки мініатюрний двигун примудряється з легкістю тягнути півторатонний кросовер!

За відчуттями – під капотом ніяк не менше двох літрів. Впевнена тяга починається з 1800 оборотів, проте, на відміну від двигунів більш солідного обсягу, цей мотор потрібно грунтовно крутити: щоб їхати динамічно, йому потрібно від 2,5 до 3500. Коробка хоч і шестиступінчаста, але передачі в ній досить довгі, що не заточені лише під місто: на 130 км / год мотор працює всього на 2800 об / хв. Зчеплення – в традиційному стилі Renault:  не длиннохідне і м’яке, без різкого схоплювання, нехай і трохи змазане, делікатне у відчуттях. До слова, настільки ж делікатно і рульове: автомобіль чудово стійкий і охоче вкручується в повороти, однак біля керма немає зайвої гостроти та спортивної нетерплячості. Артистичний Kadjar налаштований все робити м’яко і витончено.

Дизелі надають більше свободи вибору. Їх два – об’ємом 1,5 і 1,6 л, відповідно 110- і 130-сильні. Та й за частиною трансмісій з ними цікавіше: можна вибирати між механікою і преселективним роботом з двома зчепленнями EDC. Нарешті, з найпотужнішим дизелем можна взяти ще й повний привід – той самий «ніссанівський», перевірений і надійний. Такий Kadjar 4х4 з механікою нам і дістався, щоб досхочу побороздіть іспанську пустелю, вдобавок грунтовно розкислу після затяжного зливи.

Звичайно, дизель при тій же потужності, що і у бензинового мотора, – зовсім інша справа: везе він запально, і запас прудкості у нього не знічується навіть на вищій передачі і неабиякою швидкості: на 120 км / год при додаванні газу автомобіль спрямовується вперед, ніби на порохових прискорювачах! При цьому в салоні не тільки не голосніше, ніж у бензинової машини, але і помітно тихіше, ніж у японського побратима – над шумоізоляцією французи потрудилися гідно.

За роботою повного приводу дуже цікаво спостерігати, якщо вивести на водійський дисплей індикацію про розподіл потоку потужності між осями: система із задоволенням повідомляє, як у динамічному повороті підкидає на задні колеса 5-15% тяги. Головне при цьому встигати і на дорогу поглядати. Дали ми роботу електронної муфти і на глинистому шляху по пустелі: автомобіль з легкістю видерся по раскисли піднесенню. Однак пускатися у всі тяжкі не стали: ніжна асфальтова гума в момент забилася в’язким і липким брудом.

Так що дочекаємося нашої зими, коли і повинен Kadjar дістатися до України, – подивимось, на що він буде здатний у наших снігах. Заодно і підвіску оцінимо: напевно вона повинна бути м’якше, ніж у однаокових за класом авто, але на ідеальних іспанських дорогах про це залишилося лише здогадуватися. Поки лише припущення – і про ціну машини у нас.

У Європі продажі кросовера почалися буквально за пару днів перед виходом цього номеру: в Румунії за Kadjar просять від 18200 євро, у Франції – від 22 190 до 36 000 євро. Якщо і в Україні новий Renault виявиться дешевшою, ніж Qashqai, то він загрожує істотно потіснити свого побратима: французам вдалося створити привабливий, дуже комфортний і вдало пророблений автомобіль, який розташовує до себе з перших миттєвостей знайомства.

Renault_Kajjar_tech

  • Anton Tsytovych

    Залиште Ваш перший коментар!