Умці – рік.

У розділі Відгуки клієнтів

Пропонуєм Вам відгук одного з володарів Renault Koleos.

2

Ось і пройшов перший рік експлуатації Renault Koleos 2.5 СVT Bose.
Пробіг скдладає усього 8 500 км, але вже можна зробити перші висновки.
Найголовніший висновок — машина виправдала очікування:
оптимальне співвідношення ціна — якість, висока безпека, комфорт, прохідність, хороші динамічні властивості; висока універсальність машини; дарує відчуття свободи.
Як уже зазначало багато людей, дана модель є недооціненою, оскільки реально перевершує за багатьма параметрами більш масових конкурентів.

ДИЗАЙН:
На мій погляд, машину від багатьох конкурентів відрізняють гарні пропорції (немає масивної передньої частини з гіпертрофованими рисами, немає звужених бічних стекол, великовагового заднього звису).
Автомобіль однозначно пізнаваний і радує око, при цьому легко вписуючись в будь-який пейзаж. На третю фазу стали звертати увагу навіть ті люди, які на Renault раніше не дивилися.
Дуже вдала знахідка — повноцінний задній борт, чесно витримує 200 кг. Дуже зручно завантажувати багажник, можна користуватися бортом як зручною лавкою.

КЕРОВАНІСТЬ:
Машина чудово тримає дорогу, не боїться колійності, сильного бічного вітру.
Крени помірні. Я не згоден з тими, хто стверджував, що машина має великі крени.

Підвіска дуже комфортна і енергоємна. При цьому вона не схильна до розгойдування, що цінно при русі по бездоріжжю. Перевершує більшість конкурентів, з якими я стикався.
Коли легкові машини вже пробиває, Koleos лише трохи похитує.
Електричне рульове управління — інформативне, володіє цілком адекватним зворотним зв’язком.
При цьому вібрації і поштовхи на кермо не передаються.
Радіус повороту — немаленький.

Висновки:
Машина налаштовує на розмірену їзду, але також допускає їзду «з вогником».
Відчуття управління більш легким автомобілем.

ПРОХІДНІСТЬ:
Koleos має відмінні показники геометричної прохідності, що робить його відмінним супутником для не дуже важких поїздок поза дорогами (поїздка по лугах, лісах, активний відпочинок на природі). Не варто забувати, що машина не має постійного повного приводу, а задні колеса приводяться через муфту, яка може перегрітися, автоматично відключивши повний привід. У мене такої ситуації не було, але не варто плутати кросовери зі справжніми позашляховиками.
На бездоріжжі є сенс блокувати муфту примусово (швидкість до 40 км/год) — машина буде краще тримати курс. Іноді цей режим допомагає і взимку, на вузьких крутих вулицях в місті.
Чуйна педаль газу, легке інформативне кермо, комфортна підвіска, тяговитий двигун і чітко працюючий варіатор роблять рух поза дорогами приємним.

ПАРА ДВИГУН-КОРОБКА ПЕРЕДАЧ

Koleos нагадує ведмедя: воліє заощаджувати сили і рухатися рівномірно і неспішно, але, при бажанні, може бути досить динамічним, довго тримати високу швидкість, що, правда, відразу позначиться на показниках витрати палива. Хоча відмінна керованість зберігається у всьому робочому діапазоні швидкостей, улюбленої швидкістю Koleos є 120‒140 км/год. Це 10,5‒10,7 л на 100 км на трасі (передній привід, кондиціонер включений). Оптимальні обороти — до 2 500 об./хв.
Дивна особливість: круїз-контроль дуже зручний (алгоритм, управління), але економії в реальності він не приносить (тільки на рівних дорогах, де можливий рух в постійному режимі).
Перекручується двигун, намагаючись забезпечити високу динаміку автомобіля при зміні швидкості.
Круїз-контроль намагається тримати обороти вище, що і зводить нанівець економію палива.
Завдяки зручності використання часто користуюся системою як ручним газом.
Зручний зворотний зв’язок забезпечує правий дисплей на панелі приладів, показуючи останні зафіксовані свідчення швидкості.

Корисний прийом при роботі з варіатором: серія різких скидань газу з подальшим підбором оптимального режиму (скидання газу часто служить знаком переходу на умовно вищу передачу) — обороти падають, швидкість поступово зростає.
Загалом, поведінка варіатора все ж відрізняється від поведінки гідромеханічної коробки передач, але це не є недоліком і до цього швидко звикаєш — до «тролейбусної» плавності ходу. При русі в пробках така коробка дозволяє «відпочивати».
За необхідності легко прискорюється. Проблем з динамікою розгону немає.
Також передбачений режим ручного перемикання умовних передач варіатора. Поки не користувався — необхідності не було.
Варіатор вміє прекрасно гальмувати, в т. ч. в режимі круїз-контролю, що робить машину дуже комфортною на затяжних спусках.
Варіатор «не тягне» машину при гальмуванні, як деякі АКПП.
Недолік: машина неохоче рушає з місця при великих навантаженнях — заїзд з місця на великій бордюрний камінь, наприклад.

3КУЗОВ

Суб’єктивно: завдяки вдалій формі автомобіль візуально здається менше. Реальні розміри видно поруч з легковими машинами. Машина висока і досить широка.
Досить ніжна фарба — мити варто акуратно, з мінімальним абразивним впливом.
Взимку виявилося, що ущільнювачі легко примерзають за наявності середньодобового перепаду температур. Вікна після замерзання, до початку роботи обігрівача в салоні, відкрити неможливо. Також годі й відкрити лючок бака.
Задній спойлер суцільний, без щілини, яка б спрямовувала частину повітря на заднє скло, яке легко брудниться в будь-яку погоду.
Велике лобове скло викликає позитивні емоції: в місті дуже зручно спостерігати за світлофорами і знаками, розміщеними зверху. На трасі — дивитися на небо і деталі навколишнього пейзажу. Зручні сонцезахисні козирки.
Фари головного світла красиві, але не надто ефективні в режимі ближнього світла. Частково допомагають передні протитуманні фари.
Круглий, у поперечному перерізі, кузов легко забризкується брудом, але бризковики є додатковим обладнанням. Також брудняться бічні вікна і дзеркала.
Рідкий бруд і пил також прекрасно потрапляють в нижні щілини передніх дверей, забруднивши пороги.
Радіатори відкриті всім вітрам і… камінню, гілкам, а перетин решітки — не маленький.
ІНТЕР’ЄР

Якісні матеріали, якісна збірка.
Чудовий «мультируль» невеликого діаметра зі зручним хватом.
Дуже зручні передні сидіння: посадка, фактура. Матеріал: шкірзам/тканина. Чудово тримають спину.
Домкрат (регулювання водійського сидіння по висоті) — слабенький. Неможливо відрегулювати висоту під своєю вагою.
Обігрів передніх сидінь дуже ефективний. Про кнопки, розміщені на сидіннях внизу, не писав тільки ледачий, але, на мій погляд, до цього звикаєш дуже швидко.
Місця над головою достатньо скрізь.
Місць для ніг задніх пасажирів не дуже багато, але достатньо. Також прорізи задніх дверей внизу мають невелику ширину. Була б доречною установка ручок.
Величезний бардачок в панелі, зручний відсік між сидіннями зі знімним пластмасовим відром. Але сам підлокітник не найзручніший. Він не регулюється по вильоту.
Багажник — не великий (хоча й більше, ніж у ряду прямих конкурентів), але має цілком зручну форму.
Під панеллю підлоги — повнорозмірна запаска, в якій розмістився сабвуфер.
Також в багажнику розмістилися: інструменти та штатний домкрат, а також електричне ручне гальмо з механізмом аварійного ручного розблокування.
Ліворуч і праворуч передбачено дві маленькі ніші з кришками.
У складаній спинці заднього сидіння передбачений лючок в багажник, що дозволяє перевозити довгомірні предмети без складання сидінь.

4СИСТЕМИ АВТОМАТИКИ

Парктронік спереду і ззаду працює дуже добре.
Система контролю сліпих зон: на трасі реагує на елементи на узбіччях, калюжі (можна відключити окремою кнопкою на панелі), але при цьому пропускає велосипедистів і мотоцикли в місті. Хоча система змушує зайвий раз подивитися в дзеркала заднього огляду при виконанні маневрів. На автомобілі машина реагує адекватно.
Камера заднього огляду — дуже корисна штука. Система також прогнозує траєкторію руху.
Система автоматичного управління склоочисниками працює бездоганно.
Дзеркало салону, що затемнюється, — чудова річ. Тепер дальнє світло ззаду вночі — не проблема.
Ключ-карта і закриття дверей кнопками — потім починаєш шукати їх на інших машинах, як і кнопку Start-Stop. Це системи, які з’явилися на автомобілях Renault і перекочували на машини інших виробників, що мають часто велику вартість.
R-Link — система, якою, на мій погляд, не варто жертвувати на користь інших опцій.
Сенсорний екран системи дуже оживляє незвично велику і похилу панель.
Екран вдало розміщений, має високу яскравість і контрастність. Найдрібніші деталі видно навіть заднім пасажирам.
Система забезпечує:
– якісний гучний зв’язок через Bluetooth.
При цьому телефонна книга автоматично синхронізується, включаючи іконки контактів;
– навігацію TomTom. Карти і додатки завантажуються за допомогою картки SD, слот для якої розміщений в підлокітнику, разом з роз’ємом USB. Оновлення здійснюється через зручну програмку для PC;
– сигнал від камери заднього огляду.
На екрані також відображаються дані радіо/CD/медіа, годинники/зовнішня температура.
Інтерфейс інформативний, управляється інтуїтивно.
Малопомітна, але вкрай корисна функція автоматики: вимикання електричних споживачів за таймером, після виключення запалення.
Власне, система Bose, шильдики якої носить машина: звук якісний, сама панель системи не перевантажена органами управління.

12006966_978740405501942_967568552_o

  • Anton Tsytovych

    Залиште Ваш перший коментар!