Переваги офіційного сервісу Renault

У розділі Сервіс Renault

Люди особливо не розмірковують над  тим, де обслуговувати автомобіль, поки не закінчиться термін гарантії, і віддають його в руки професіоналів в офіційних сервісних центрах.
А коли термін гарантії закінчується, у людей з’являється спокуса «зекономити» і віддати авто в руки «Кулібіним».
Спробуємо розібратися, як така «економія» може позначитися на вашому авто на прикладі офіційного сервісу Renault та «гаражної» СТО.

Renault_ua

Ціни в «гаражах» привабливі, обіцяють зробити швидко, але в чому ж ризики?
По-перше, навіть стандартний комплекс регулярного ТО на офіційному сервісі Renault складається з 29 операцій і комплексу перевірок у 87 контрольних точках.
У випадку з неофіційними сервісом такий комплекс перевірок, зважаючи на відсутність всього переліку необхідного обладнання, може бути проведений в кращому випадку «на око».
Така «перевірка» тягне за собою неприємні наслідки в найнесподіваніший момент, адже ніхто не знає, де і наскільки обдурив «окомір» механіка. Не смертельно, якщо механік впустив перевірку однієї з систем комфорту, але набагато небезпечніше, коли той же механік не побачить несправність гальмівної системи. Пам’ятайте, віддаючи своє авто в руки таких майстрів, ви піддаєте себе і ваших пасажирів небезпеці. Чи варто в такому разі економити?
Крім відсутності необхідного обладнання приводом засумніватися є і сам персонал «гаражної» СТО, який навіть якщо і має мінімальну технічну освіту, то не навчений тонкощам роботи з певними моделями і не має доступу до технічної документації.
Під час проходження ТО у офіційного дилера Renault вас обслуговує кваліфікований персонал, який регулярно проходить навчання на професійних тренінгах та сертифікації.
У «гаражах» часто рекомендують заощадити на оригінальних запчастинах, мовляв «різниця тільки в ціні». Візуальної різниці між запчастинами можливо і немає, але різниця в якості, безумовно, є. Зовні однакові запчастини можуть прослужити істотно різний період часу, і, повірте, результат буде не на користь неоригінальних запчастин, тим більше придбаних у сумнівних осіб.
У свою чергу, офіційний сервіс Renault надає один рік гарантії на оригінальні запчастини та виконані роботи.
Повернемося до так званої «економії». Коли ви віддаєте авто майстрам, які діагностують «на око», вам залишається тільки здогадуватися, що відбувається з ним на сервісі. Вам насправді проведуть лише потрібні роботи чи виставлять рахунок з максимально можливим переліком робіт?
У випадку з офіційним сервісом Renault, авто перевірить навчений персонал за допомогою новітнього обладнання і виконає тільки необхідний ремонт, а можливі додаткові роботи обов’язково узгодить з вами.
Заявлена вартість завжди буде дорівнювати оплаченій вартості, а весь комплекс виконаних робіт прозорий і доступно донесений до вас у зручному форматі.Запам’ятайте, ніяка економія не варта того, щоб піддавати небезпеці себе та своїх близьких.

  • Anton Tsytovych

    Залиште Ваш перший коментар!