Королівські перегони у Піднебесній: новий шанс для Renault Sport Formula One Team

У розділі Renault F1

итай – країна з унікальною історією. Цивілізація тут зародилася близько п’яти тисяч років тому і по праву вважається однією з найдавніших. Але якщо практично всі інші стародавні цивілізації в якийсь момент пережили занепад і зникнення, то історія Піднебесної неперервна і продовжується до цього дня.

Сьогодні Китай – одна з найбагатших держав, що поступаються за розмірами ВВП тільки США. Китайські корпорації, в тому числі електронні та автомобільні, грають все більшу роль у світовій економіці.

Уже в 1990-х роках уряд Китаю почав впритул займатися створенням національної траси для автоперегонів. У 1996 році був відкритий автодром в Чжухаї, через три роки прийняв етап чемпіонату світу FIA GT, але під вимоги Formula 1 ця траса не підходила. І в 2003 році почалося будівництво нового грандіозного автодрому Shanghai International Circuit в Шанхаї.

Renault Sport F1 Team

Автограф-сесия Карлоса Сайнса для китайських уболівальників.

Гонка Shanghai International Circuit – це 56 кіл, в кожному з яких 5,451 км і 16 поворотів – повільних, середньошвидкісних і швидких. Аеродинаміка налаштовується на середній/високий рівень притискної сили. Максимальна швидкість – 344 км/год з активованою системою DRS і 320 км/год без неї. З повністю натиснутою педаллю газу пілоти долають 54% дистанції. На трасі розташовано вісім зон гальмування, що займають 15% дистанції кола.

За вимогливості до машини шанхайський автодром можна назвати «середнім». Середній знос гальм, середнє навантаження на мотор, середня витрата палива (1,87 л/коло) і навіть середня втрата часу на піт-стопі (довжина піт-лейн – 383 метра). Відмінних рис у траси дві: одна з найдовших прямих в чемпіонаті, і два затяжних правих поворота зі змінним радіусом.

Керуючий директор Renault Sport Cars Сіріль Абітбуль:

«Етап в Бахрейні підтвердив враження, які ми отримали в Мельбурні. Ніко боровся на чолі середньої групи команд і заробив багато очок. Для Карлоса гонка вийшла складною – у нього був непоганий темп, але після невдалого старту він не зміг відігратися. Ми ще раз переконалися у високій щільності результатів, в цьому сезоні кожна дрібниця має значення, тому вкрай важливо прискорити наш графік доопрацювання машини.

Є і позитивні моменти. У нашої машини великий потенціал, команда працює ефективно, ми серйозно додали на піт-стопах – все стало наслідком багатомісячної роботи наших конструкторів, інженерів і гоночної команди. Ми повинні використовувати цей позитив для підняття бойового духу команди і подальшого прогресу».

Renault F1 Team GP China