Прев’ю до Гран Прі Китаю: в очікуванні реваншів

У розділі Без категорії

Як і очікувалося, реальними претендентами на перемоги в гонках є три команди. Так, саме три, бо два виступи Red Bull ще скоріше нещасний випадок, аніж демонстрація неконкурентоспроможності колективу: в Австралії пілотам команди завадила відсутність місць для обгонів, а в Бахрейні… Коли обидва гонщики припиняють боротьбу на перших трьох колах, коли у них були небезпідставні сподівання на високий темп, це треба лише швидше забути. І добре, що перерва перед Гран Прі Китаю мінімальна – вже цими вихідними буде шанс забути про провал у Сахірі.

Red Bull – перший кандидат на реванш. Але є ще одна команда, яка з гострим болем в горлі проковтнула дві поразки. Це Mercedes. І в її випадку також все могло скластися значно краще. В Австралії це був математичний прорахунок, але й у Бахрейні сталося щось подібне, коли Валттері Боттас занадто пізно почав наздоганяти Феттеля. Якби ж цей момент у Mercedes не проспали, то результати могли б бути іншими.

Але справа в тім, що у турнірному становищі не позначаються різні «якби». У Феттеля дві перемоги. І теж не можна сказати, що вони були геть випадковими чи незаслуженими. Німець зробив абсолютно все від себе залежне, щоб навіть за несприятливих умов вирвати ці дві перемоги. І краса сучасної Формули 1 полягає саме в цьому: вже немає головного фаворита, який би легко громив конкурентів. Все вирішують деталі – від початку першої практики до помаху картатого прапора.

Хто головний фаворит Гран Прі Китаю? Минулого року тут переміг Льюіс Хемілтон на Mercedes, проте Феттель знову ж мав шанс перемогти, якби не невдала поява машини безпеки. Але цей елемент – частина цього спорту. Тоді німцю не пощастило, але, як пам’ятаємо, в Австралії доля йому повернула борг.

У Шанхаї знову три команди поведуть боротьбу за перемогу. Тут не буде вкрай важливою кваліфікація, тому темп в гонці стане визначальним фактором. І у кого він буде кращим – тут можна лише спостерігати.

Але є ще один факт, який буде чинити тиск на конкурентів Ferrari та Феттеля. У німця вже 50 очок. Іншим його треба наздоганяти. І вигравати третю гонку поспіль йому вже не можна дозволяти. Ще ніколи переможець трьох перших етапів не втрачав титул за підсумками сезону, тому… Це лише статистика і нічого більше, проте у Себа у такому випадку вже буде солідна фора.

Прев’ю Гран Прі Китаю 2018 року

Гран Прі Китаю 2018 року

Середняки

Ще заплутаніше становище у групі середняків. Визначити четверту команду чемпіонату просто неможливо, і може навіть статися так, що протягом всього сезону між ними триватиме рівна боротьба.

На папері Renault та McLaren все ще залишаються фаворитами у цій групі. Проте наразі – лише з точки зору розвитку протягом сезону. У цих команд є значно більше потужностей, щоб додати. І в умовах жорсткої конкуренції саме це може стати ключовим фактором.

Проте жодну з цих команд не можна назвати найкращою в Австралії чи Бахрейні. Так, кожна заробляла очки в двох гонках, а McLaren навіть посідає третє місце у Кубку конструкторів, проте головним здивуванням спершу стала Haas, а потім – Toro Rosso.

Саме ці маленькі команди намагаються перехопити естафетну паличку у Force India, яка серйозно пробуксувала на початку сезону. І знову ж – все вирішують дрібнички, а також майстерність окремо взятих пілотів.

Найсильніша пара все ж виступає за Renault. І Ніко Хюлькенберг, і Карлос Сайнс здатні дивувати, проте цю теорію все ж треба переносити на практику. Бо програти сезон Haas та Toro Rosso буде зовсім недоречно, враховуючи амбітні цілі. Це ж саме стосується і McLaren, але за все треба боротися самим – подарунків очікувати не варто. Хіба що на Різдво, але це не стосується боротьби не трасі.

Розклад трансляцій Гран Прі Китаю 2018 року

Розклад трансляцій Гран Прі Китаю 2018 року