Кваліфікація Гран Прі Китаю: червоний перший ряд

У розділі Renault F1

Мабуть, після кваліфікації у Мельбурні ніхто не ризикнув би поставити хоча б на поули Ferrari у наступних гонках. Але сталося ще «крутіше». І в Бахрейні, і в Китаї Себастьян Феттель та Кімі Райкконен розіграли, хто з них стартуватиме на поулі. І хоча на практиках Гран Прі Китаю в обох випадках трохи краще почувався фінський пілот, у вирішальній боротьбі Феттель знову зумів знайти місця для того, щоб відіграти якісь крихти.

У Шанхаї все вирішив фінальний сектор, який складається не лише з найдовшої прямої, але й з двох важливих поворотів та жорсткого гальмування після тієї самої прямої. І цей сектор краще вдалося проїхати Себастьяну, який на перших двох секторах хоча й поступався Кімі, проте лише декількома сотими.

Гран Прі Китаю

У вирішальній боротьбі Феттель знову зумів знайти місця для того, щоб відіграти якісь крихти.

Також показовим моментом було те, що пілоти Mercedes навіть не завершили другі спроби. Дивно, але вдруге поспіль Валттері Боттас переграв Льюіса Хемілтона. Коли гонщики знову виїхали на трасу, то одразу було помітно, що на поул вони не претендують – вже на першому секторі вони поступалися парою десятих секунди. Тому – заїхали в бокси.

Дуже нечасто можна побачити таку реакцію у групі фаворитів – зазвичай пілоти хоча б завершують навіть невдалі спроби.

Гран Прі Китаю

Що коїться у Mercedes?

Що коїться у Mercedes? Можна згадати Австралію, де Хемілтон був на крилах. Але його форма тісно пов’язана із формою Mercedes. Коли із болідом все гаразд, то Льюіса зупинити просто неможливо, але коли виникають проблеми – він може навіть поступитися напарнику. Це було помітно не лише в Бахрейні та Китаї, але й на декількох Гран Прі минулого сезону.

У Red Bull свої проблеми, хоча Макс Ферстаппен не дуже багато програв Хемілтону – лише одну десяту. Інша справа – сім десятих від Феттеля. Але субота взагалі була вкрай невдалою для австрійської команди, оскільки у третій практиці на боліді Даніеля Ріккардо вибухнув двигун. Колектив ще дослідить, що саме ушкоджено, але другий силовий блок на третьому етапі – це занадто. Нагадаємо, у пілотів лише три двигуни на сезон, а це значить, що ймовірність штрафу протягом сезону принаймні у Ріккардо значно зросла.

Renault вже попереду?

Французька команда поступалася середнякам в Австралії та Бахрейні. Спершу Haas, потім – і Haas, і Toro Rosso. Але становище у цій частині пелотону змінюється дуже швидко. Вже у Китаї Renault наче виглядає фаворитом.

Ніко Хюлькенберг та Карлос Сайнс впевнено пройшли до Q3. Єдина прикрість – у боротьбі за четвертий ряд їх розділив Серхіо Перес. Результат Force India навіть дещо дивує, оскільки команда сильно пробуксувала на старті сезону, і просто дивовижно те, як вона швидко повернулася до боротьби.

Гран Прі Китаю

Ніко Хюлькенберг та Карлос Сайнс впевнено пройшли до Q3.

Але все може залежати від траси та прохолодної погоди. Наприклад, один із «тріумфаторів» Бахрейну пілот Toro Rosso П’єр Гаслі взагалі став 17-м та навіть не пройшов до Q2, де його напарник Брендон Хартлі став найгіршим – 15-м.

Toro Rosso відкинуло з одного полюсу на інший, а ось McLaren «закріпилася» на позиціях позаду Топ-10. І хоча вона двома машинами здобувала очки в Австралії та Бахрейні, у кваліфікаціях вона допоки не вистрілювала. Фернандо Алонсо став лише 13-м, хоча перед Бахрейном закликав «забути» про боротьбу із середняками. Якщо не станеться дива, саме у цій групі проведе сезон McLaren.

Гран Прі Китаю

Гран Прі Китаю