Компанія Renault представила новий дизель dCi 200

У розділі Події

Незважаючи на те, що Париж може стати першою європейською столицею, яка повністю заборонить дизельні двигуни, компанія Renault щойно оновила свій асортимент дизелів BluedCi. До того ж компанія збирається запустити у виробництво чотири двигуни, включаючи флагман BluedCi 200, який днями представила світу.

Вони зроблені з урахуванням новітніх норм викидів і доступні з автоматичними коробками передач, головним чином із 7-ступінчастою EDC, а також із варіатором CVT, як у Koleos.

Найбільший блок dCi 200 розвиває 200 к. с. потужності та 400 Н∙м крутного моменту. Являє собою 2-літровий двигун із одним турбокомпресором. Існує також менш потужна версія на 160 к. с., яка замінить бітурбований 1,6 dCi і матиме на 20 Н∙м більше крутного моменту (замість 340‒360 Н∙м).

Застосовуючи нове рішення SCR, яким оснащені обидва двигуни, компанія домоглася того, що викиди NOx перетворюються в азот і воду. Подальше зменшення викидів було досягнуто шляхом розміщення системи SCR ближче до двигуна (у порівнянні з попередніми технологіями), оскільки ефективність системи залежить від температури вихлопних газів.

Цей 2-літровий двигун у двох версіях, який запустять у виробництво в Нормандії до кінця року, збираються встановлювати в Espace і Talisman. Крім того, є dCi 120 і 150, про які ви, можливо, чули. Це 1,7-літрові блоки, що йдуть на заміну 1,6 dCi.

У той же час Groupe Renault представила новий бензиновий двигун TCe 225 EDC GPF, оснащений технологією контролю твердих частинок (GPF). Він буде випускатися в Кореї і встановлюватися в Espace і Talisman у поєднанні з 7-ступінчастою EDC.

«Прислухаючись до клієнтів, щоб краще задовольняти їх потреби, ми постійно оновлюємо наші автомобілі. З позитивно сприйнятим дизайном Espace, Koleos і Talisman пропонують комфорт, вишуканість і ретельну деталізацію. Ми з гордістю представляємо сьогодні нові двигуни BluedCi і TCe GPF. У поєднанні з повним приводом 4CONTROL вони забезпечують задоволення від водіння на вищому рівні разом із контрольованими витратами палива», — сказав Гійом Бертьє, глобальний менеджер із маркетингу сегментів D і E компанії.