Підсумки листопада: Renault — бренд № 1

У розділі Події

Як повідомляє AUTO-Consulting, новий закон № 8487б, який швидко був прийнятий і введений в дію, вже встиг вплинути на показники продажів у автосалонах. Частина покупців все ж була дезорієнтована та дилери змогли реалізувати трохи менше, ніж 7 тис. нових автомобілів. Це на 5% менше, ніж рік тому і навіть гірше за показник жовтня (‒0,64%).

Але позиційну боротьбу ніхто не відміняв — й на фоні таких тенденцій на українському ринку знову змінився лідер.

У листопаді брендом № 1 став Renault, якому вдалося збільшити свої продажі на 7,65% та випередити Toyota.

На третю позицію вийшов Nissan, дилери якого збільшили продажі на 15,6%. Скористалися розгубленістю конкурентів і Kia, тим самим забезпечивши собі четверте місце на авторинку. Досить стабільні були продажі Skoda, Hyundai та Mazda, а ось Volkswagen знизив свій результат на 26% в порівнянні з жовтнем і вибув з топ-10. Mercedes-Benz і Mitsubishi поліпшили свої показники завдяки загальному тренду на ринку. Обидва бренди тепер міцно посіли свої місця в топ-10.

Вдалим листопад став і для дилерів Peugeot, яким вдалося підвищити продажі на 11%, але лідером зі зростання в топ-20 став Chery.

Несподівано зросли й продажі українських автомобілів ЗАЗ. Вони ще були на складах у дилерів після зупинки заводу, а в листопаді знайшли своїх покупців.

З урахуванням нових акцизних ставок український авторинок знову чекають трансформації, хоча авто за новими ставками зможуть впливати на загальний показник вже ближче до весни. Поки ж дилери усіма силами намагаються розпродати великокубатурне авто, яке було імпортоване ще за минулими вищими ставками.